Είμαστε αυτό που έχουμε (4)

 Θα ήταν ψέμα να πούμε ότι κάποιοί από εμάς έχουμε κλείσει εντελώς τα  αυτιά μας στις καταναλωτικές σειρήνες της εποχής μας. Ειδικά τα παιδιά είναι έρμαια, ο καταιγισμός των διαφημιστικών στην τηλεόραση προκαλεί καταστάσεις στέρησης. «Ο τηλεοπτικός χρόνος ουσιαστικά είναι χρόνος ενοικίασης άδειων μυαλών» έγραψε ο Λυκ Φερύ. Μπορούμε να αντισταθούμε, οφείλουμε να το κάνουμε για τα παιδιά. Όσο πιο πλούσια εσωτερική έχουμε τόσο εξασθενεί η αίσθηση του ανικανοποίητου. Το είναι γίνεται πιο σημαντικό από το έχω.

YOU MAY ALSO LIKE

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *