Το διαδίκτυο κατακλύζεται από διαφημίσεις για να αποκτήσουν οι γυναίκες μεγάλο και σφριγηλό στήθος, μια εταιρεία λοιπόν διαφημίζει μια κρέμα θαυματουργική που αυξάνει σε ένα μήνα το στήθος, στη συνέχεια αναρτά μαρτυρίες γυναικών και φωτογραφίες ως πειστήρια « είναι η κρέμα που άλλαξε την ζωή μου», « ανέβασε την αυτοπεποίθηση μου στα ύψη, όλοι οι άνδρες τώρα με πλησιάζουν», « μετά το θηλασμό την χρησιμοποίησα, έσωσα το γάμο μου».
Ουσιαστικά αυτή η διαφήμιση λέει στις γυναίκες, θέλεις να έχεις δύναμη; θέλεις να έχεις εξουσία; Αυτή η κρέμα σε 30 μέρες θα στην δώσει. Γιατί και οι διαφημιστές πλέον γνωρίζουν ότι, ότι φοράμε και υπάρχει επάνω μας έχει σχέση με την δύναμη, και ταυτόχρονα κάνουν και κάτι άλλο, ενδυναμώνουν τον εσωτερικό κριτή που τους λέει ότι είναι ατελείς.
ΕΡΕΥΝΑ
Είχε η Αφροδίτη το ιδανικό στήθος;
Επιτέλους επιστημονική έρευνα 1315 πλαστικών χειρουργών μας βγάζει από την υπαρξιακή αγωνία, ανοίγει το δρόμο προς την αυτογνωσία, φωτίζει τα σκοτάδια της άγνοιας μας και αποκαλύπτει τα συμπεράσματα της στην ανθρωπότητα. Και για να μην σας κρατάω σε αγωνία, οι επιστήμονες δήλωσαν « ιδανικό στήθος είναι αυτό που το 55% του συνολικού του όγκου βρίσκεται κάτω από το όριο της θηλής και το υπόλοιπο 45% βρίσκεται πάνω από την νοητή αυτή διαχωριστική γραμμή».
Οι πλαστικοί χειρουργοί θα κάνουν χρυσές δουλειές, είναι μια έρευνα –παγίδα που καλλιεργεί στις γυναίκες την ιδέα ότι αν αλλάξουν το σώμα τους θα αλλάξει και η ποιότητα της ζωής τους.
Η λατρεία των ιδανικών αναλογιών που επιβάλλει η καταναλωτική κοινωνία είναι ουσιαστικά μια άρνηση για το φυσικό, το πραγματικό σώμα, γι’αυτό που είμαστε πραγματικά. Και κυρίως είναι άρνηση της ζωής και της φυσικής της εξέλιξης.