Με αφορμή τον πυρηνικό εφιάλτη στην Ιαπωνία, το ερώτημα σήμερα είναι «ποια είναι η αξία μιας επιστήμης η οποία καταστρέφει τη ζωή πάνω στον πλανήτη γη;». Αυτό δεν αναιρεί την πυρηνική επιστήμη. Και αυτό συμβαίνει γιατί τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα δεν είναι χώροι ουσιαστικής παιδείας αλλά ιδρύματα βιοποριστικής ανάγκης. Και ο Νίτσε πολύ γλαφυρά γράφει. «Αν αναιρέσετε από τα σχολεία τη φιλοσοφία και την τέχνη, από ποια σκάλα λογαριάζετε να ανεβείτε στην παιδεία. Δεν θα σας δώσει φτερά να πετάξετε στα ύψη αλλά θα είναι φορτίο που θα σας βαρύνει στη ράχη».

Ζητείται παιδεία 4
YOU MAY ALSO LIKE

Ένα όραμα ζωής για τα παιδιά Ρομά μακριά
- Παιδεία
- 20 Μαΐου, 2024,

Ο πολιτισμός της ειρήνης είναι πολιτισμός της ζωής
- Παιδεία
- 19 Μαρτίου, 2024,

Η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης
- Παιδεία
- 5 Μαρτίου, 2024,

Όταν το κρασί γίνεται τέχνη
- Εργασία
- 31 Οκτωβρίου, 2019,

κλιματική αλλαγή συνέντευξη με τον Σταύρο Μαυρογένη υπεύθυνο
- Ανάπτυξη
- 4 Οκτωβρίου, 2019,