Θα ήταν ψέμα να πούμε ότι κάποιοί από εμάς έχουμε κλείσει εντελώς τα αυτιά μας στις καταναλωτικές σειρήνες της εποχής μας. Ειδικά τα παιδιά είναι έρμαια, ο καταιγισμός των διαφημιστικών στην τηλεόραση προκαλεί καταστάσεις στέρησης. «Ο τηλεοπτικός χρόνος ουσιαστικά είναι χρόνος ενοικίασης άδειων μυαλών» έγραψε ο Λυκ Φερύ. Μπορούμε να αντισταθούμε, οφείλουμε να το κάνουμε για τα παιδιά. Όσο πιο πλούσια εσωτερική έχουμε τόσο εξασθενεί η αίσθηση του ανικανοποίητου. Το είναι γίνεται πιο σημαντικό από το έχω.

Είμαστε αυτό που έχουμε (4)
- 21 Αυγούστου, 2011
- Είμαστε αυτό που έχουμε, Κατανάλωση
- Less than a minute
- 458 Views
- 0 Comments
YOU MAY ALSO LIKE

Καταστατικός χάρτης του ΟΗΕ και οικουμενικότητα
- Βία
- 19 Δεκεμβρίου, 2023,

Όταν το κρασί γίνεται τέχνη
- Εργασία
- 31 Οκτωβρίου, 2019,
Ελληνικό κρασί
- Κατανάλωση
- 5 Φεβρουαρίου, 2019,

Βεγκανισμός μια νέα διατροφικη τάση ή ο πολιτισμός
- Uncategorized
- 30 Νοεμβρίου, 2018,

Τελετουργικά
- Uncategorized
- 26 Ιουλίου, 2018,